Resan hem bokad och betalad

Vet inte hur jag ska klara av den ensam med Yasmine, på nått sätt så går det ju, men hoppas Jenny är ledig den dagen så jag får sova ut ordentligt. Sen borde jag boka tid hos en massör till dagen efter iom att kroppen inte lär må så bra av 13 timmar på resande fot sittandes i trånga stolar och bärandes på Yasmine genom två byten av plan och dessutom byte av terminaler på båda stoppen, tjohoo!!!
Jag har även inset att jag har varit här länge nu och har börjat komma in i livet här, kommer sakna en hel del, kommer bli svårt att lämna Ahmed iom att vi inte vet när vi kommer leva som en familj igen iom att han ännu inte har armé pappret som krävs för att komma hit.
Mycket i huvudet just nu, tur att jag bara får känsloutbrott ibland och resten av tiden tar jag en dag i taget.
Ser fram emot en ledig sommar i sverige med lillsnuttan, planerar att åka in till stockholm oftare, Jenny och jag hade en jättetrevlig dag i stan med Yasmine förra sommaren. Jag vill göra om det och åka till skansen med Yasmine te.x. en hel del helt enkelt. Kommer tillbaka till Luxor en gång till innan jag börjar jobba vilket känns skönt, men usch fy blä, bara tänka på jobbet gör mig illamående, så nu sätter jag mig med älsklingen, en påse chips och cola och tittar på film. Lill älsklingn sover djupt, hoppas hon gör det hela natten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, stockholmsbilden är ju riktigt fin men längtar tillbaka när jag ser luxortempel.

2011-04-11 @ 18:59:26
URL: http://pennsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0