Shopping

Ville ut och shoppa lite, här måste man välja vart man ska beroende på vad man vill shoppa. Gallerian har snygga och billiga skor och väskor även parfymer jag hittade bra barnkläder där också, men vill jag hitta kläder til mig själv måste jag ta mig bort till tv-street, luxors shopping gata.
Så jag frågade grannen som kan en aning engelska om hon ville följa med, ångrade mig lite senare när hon gick runt i första affären och sa "Linda big sizes here". Ja hehe tack, jag vet att jag e stor och även fast jag fortfarande har lite problem att se om kläderna kan passa mig efter Yasmine föddes så känner jag min kropp.
Tar inte illa upp iom att jag vet att de ser annorlunda på saken här, men man känner sig lite nere iom att tanken kommer upp att , jaha det är så de ser mig.
Hur som helst så blev det två sommarklänningar som jag är jättenöjd med, ville köpa mer, men tänker lite på pengar just nu.
Första klänningen ser iförsig assmal ut och den var tajt, men bra stretchtyg och hänger lite konstigt bara.
Kan nog inte shoppa mer iom resan hem, jag måste packa så lätt jag kan, men vill ha mer kläder till Yasmine. Problemet är att det kryllar mest av jättefina klänningar jag vill hitta lite vardagskläder til henne, tråkigt när man kommer hem för då hamnar jag på HM och alla andra ettåringar i sverige kommer ha samma kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0