Blandat

Mammas lilla älskling hemma hos sin faster som än en gång flyttat hem i minst två veckor. Det har hänt regelbundet sen hon gifte sig i december. De bråkar tydligen en hel del, men iom att jag inte förstår arabiska får jag aldrig hela historien om vad som händer, Ahmed kortar av hen hel del :(
Yasmine uppe på taket med farmor och bakar bröd.
De har riktigt roligt här till namnen farmor och farfar iom att far betyder mus/råtta på arabiska. Så ropar hon farfar i framiden hör han musmus :))
l
Min nya väska, som jag egentligen inte böver, meningen var att jag skulle kolla efter en större som jag får plats med allt i iom att man nuförtiden behöver extra ombyte till Yasmine, mjölk, napp, blöjor, våtservetter och en del annat med sig när man går ut. Dessutom ville jag en till handväska som passar att ha med sig på planet, jag använder samma hela tiden och den är alltid proppfull. Det positiva är att nu kan väskletandet fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ge väskan till mig om du inte behöver den :P nej men den va riktigt snygg:)

2011-03-26 @ 19:08:01
URL: http://pennsys.blogg.se/
Postat av: Thezan

Eller så ger du väskan till mig :P Den va riktigt snygg! Kan inte du köpa en till mig tills du kommer hem? Så får du pengar?! Du vet vad jag gillar :).

Underbart söta tjejen <3! Ser så mysigt ut på taket med farmor :). Saknar er! Kramar

2011-03-29 @ 11:40:10
URL: http://mordmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0