Borttappad plånbok??

Igår var det en vacka sedan Jenny åkte hem och det tog riktigt hårt.
Har inte orkat göra någonting, nu däremot har jag och Ahmed kommit in i livet igen.
Vi var iväg till ett jättemysig ställe vid bron, som går över nilen, och fikade sen har vi bestämt att på fredag lämnar vi Yasmine hemma, klär upp oss och går ut och äter middag.
Dessutom gjorde jag inte av med så mycket pengar som jag trodde jag skulle när Jenny var här så jag tänker bjuda ut tjejerna i familjen på snabbmat och sen blir det nog poolen igen nästa vecka. Känner mig inte lika uttråkad när man har lite saker planerat.
Igår skulle jag bara gå med Yasmine till gallerian för att köpa hårspray och duschgele, sånt som man enkelt gör hemma, man åker till centrum och utfärdar lite ärenden. Här är det inte lika enkelt, Yasmine har blivit alldeles för bortskämd med att bli buren ute på gatorna, så sitta i vagnen är inte populärt, ett riktigt helvete ibland att få henne att sitta ner. Så det gjorde mig på dåligt humör, sen kände jag mig skitmätt vilket i sin tur gjorde att alla kläder kändes jättetajta osv, humöret dalade ännu mer.
Jag gick förbi Ahmed i affären för att prata av mig, han tog illa upp att jag mådde så dåligt så han stängde och följde med mig ut.
Vi fikade och handlade det jag skulle ha sen kommer vi hem och jag tittar i väskan, var är plånboken??????
Fick lite panik för jag vet att jag gav den till Yasmine på fiket dagen innan för att leka med. Däremot kom både jag å Ahmed ihåg att jag tog pengar ur den efter vi hade kommit hem den kvällen, men vi hittade den inte här i lägenheten och inte i bilen och de hittade den inte där nere.
Inte försän han gick ut och skulle titta om jag tappat den i hans affär träffade han en snubbe som hade hittat den på gatan. Jag måste alltså haft väskan öppen och den ramlat ut när jag bökat med Yasmine i vagnen eller nått, mysko, men jävligt skönt att den kom till rätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0