Jenny åkte hem igår

Så nu känns det tomt, Ahmed har mycket jobb just nu och han tycker att jag pratar för mycket ändå, så det var så skönt när hon var här. Jag hade någon att avlasta Yasmine på, någon att prata med hela tiden och någon att gå ut med. Inte bara att jag helst vill gå ut minst varannan dag utan att bli uttråkad (samma sak gäller hemma i sverige) så märker jag att det är bra för vikten. Man går ju inte powerwalk direkt när vi e ute, men man rör ju på sig istället för att sitta hemma framför tv:n och småäta som jag gör annars. De få kilona jag känner att jag gått ner under den här tiden är nog snart tillbaka tyvärr. Nej Jenny du får ta och komma tillbaka och stanna fram tills maj.
Har tänkt flera dagar nu att jag ska sätta mig och föra över fotona från kameran till datorn så jag kan dela med mig i bilder vad vi har gjort de senaste två veckorna. Jag får börja med det imorrn, bl.a så var vi ju på tivoli och till poolen två gånger, bröllop och gav Yasmine sitt första besök i luxor tempel osv.
Nu blir det att göra sig iordning för sängen, tvätta ansiktet, borsta tänderna och självklart kamma håret för att se till att det inte finns några gnetter kvar efter lusen jag hittade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0